9 Mayıs 2012 Çarşamba

İpek'le alışveriş

Hamileliğimden itibaren kıyafet anlamında kendime pek seyrek alışveriş yaptım. Sadece ölçülerim değiştiği için gerekli olan bir-iki şey aldım o kadar. Doğumdan sonra da kilo vermediğim için almak istemedim. Hem halihazırda dolabımdaki kıyafetlerim dururken yenilerini almak saçma geldi hem de normal bedenimden daha büyük bedende kıyafet almak da pek zevk vermiyor zaten. Hatta mağazalara girmek ve vitrinlere bakmak hiç içimden gelmedi. Çok da iyi oldu, gereksiz masraflardan kaçınmış oldum. Hem anne olduktan sonra kıyafet alışverişi deyince aklıma İpek geliyor artık. Mağazalara girdiğimde doğrudan çocuk reyonuna gidiyorum.

Dün doğumgünü için İpek'e kıyafet alıyım dedim. Bir-iki şey beğendikten sonra kendim için de bakmak istedim ancak ben kıyafet denerken İpek sıkıldı tabii. Daha önce pek fazla böyle uzun uzadıya mağaza deneyimimiz olmadı. Heryere İpek'le gidiyorum dolayısıyla sık sık market alışverişi yapıyoruz veya kendisi için kıyafet, kitap, oyuncak filan alıyoruz birlikte, ancak benim kabinde birkaç kıyafet denemem gibi bir tecrübe pek yaşamadık. Ne yapsam diye düşünürken, deneme kabininden ce-e'lerle filan oyalamaya çalıştım ama olmadı. Ben de daha fazla sıkılmasına dayanamadım pusetinden kaldırdım. Bizimki heryerde olduğu gibi hemen kendini yerlere attı. Mağazanın bizim bulunduğumuz katında pek kimse yoktu, ben de İpek'in oyalanmasını fırsat bilerek birkaç kıyafet denedim. Bu arada İpek sadece yerlerde gezinmedi elbette, raflarda dizili olan kıyafetlerle de ilgilendi ve bazılarını aşağıya indirmeye başladı. Neyseki bizimle ilgilenen bayan çok tatlıydı da, "hiç sorun değil" deyince ben de rahatladım biraz ama sonra bu durumda fazla rahat olmamak gerektiğini hemen anladım. Zira İpek boyu yettiği tüm rafları ziyaret etmeye ve hepsini yere indirmeye başladı. Bir de eğleniyor ve kıkır kıkır gülüyor ki. Bu arada ben kabindeyken kata gelen başka müşteriler kendi başına yerlerde emekleyen ve rafların arasında gezen bir bebek görünce afalladılar. Bakıyorlar ki ortada bir bebek bir de satış temsilcisi "aaa sen napıyorsun burada, aman da ne tatlı şey, annesi burada mı unutmuş???". Bizimki özgürlüğün keyfiyle kendisiyle ilgilenenlere gülücükler dağıtıyor. 
Yeni bir blog açıyım kızıyerlerdegezinirkenkendisikıyafetdeneyenrahatanne.com

Herzaman, her mağazada yapamayız herhalde ama kızımla alışveriş de eğlenceliydi.

2 yorum:

  1. ay çok komik... :) biraz daha büyüdüğünde o sana seçer artık annesi..

    YanıtlaSil